[ Diary " OF " Donald ]
要親近神!禱告、靈修、聽聖經
尊主為大!Yeah!因為...
" 你們親近神,神就必親近你們。"
當我地親近神既時候,神都會親近我地 ^^
活在主聖靈中真係好好
ps 好想 cry <- 打e篇日記打到
今日都好早就起左身 <- 去左食早餐
食早餐既時候同媽咪一齊...諗左、聽左 D 野
聽左之後一直都好唔舒服咁
直到崇拜聽導...
e...又係講返 e 樣野 wo
果時就覺得主真係同我講緊野...
再聽聽下又發現...同我e排做靈修講既野又有關連
主既工作...我真係唔明白唔了解...不過我堅信主!
憑信我可以...
今日訓到成12點...真係好耐冇try過 <-起碼e個暑假冇
突如其來既電話...緊係開心啦^^
起身之後食野...唔錯唔錯幾好味...
這個時候突如其來既電話又黎la
今次仲突如其來a...真係估都估唔到^^
之後我就安裝左 new 既 msn <-唔錯wo
then 就同 Dad 一齊研究新既軟件
搞到咁上下就去左食下午茶lu <- 好好味!
食完返黎屋企溫左陣書...同埋思想緊你
ps 一心一意對住你!
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋