[ Diary " OF " Donald ]
今日...大部份時間都係屋企...都係做果幾樣野la
係到 night time 先返左教會
我負責詩歌e個時間 <- 順利 ^^
到完既時候我不得不讚嘆主的指引
只是一首詩歌已給我看見 "何謂主的指意"!!
眼訓 la...
不過都係決定打埋今日既日記先訓 !
話到尾今日都係一個我唔會忘記既重要日子 ^^
都算早起身既...要覆診a 今日
覆診都唔係用左好耐即...又唔駛點等...
定係因為有你係到呢 ^^"
搞掂曬之後就去左買埋開學既野
um...總算買曬啦...不過個File買錯左 <-被左mum
返到屋企已經下午茶時間lu...But我果時先食Lunh <-餓啦
食飽飽眼訓~咁就緊係去左訓啦 ^^"
到now都仲未想食野 =~= <- 已經 9 點啦
ps 聽日...大日子、好日子
今日訓多個琴日咁啦...
不過...唉...過左唔好提la~唔可以有下次a!
唔打啦 ~ 唔想打...
ps 今日都好似冇做過 D 咩...就黎放完暑假lu
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋