今朝又一早起左身la~
我個妹late左返學校a~so Dad係咁打返黎問我佢係邊~
唉...咁就吵醒左我啦~咁我就打去佢學校問啦...點知...
佢已經返左學校啦...原來係因為天氣惡劣既關係...so late左小小
咁我咁早起左身又未有電視睇wo...咁未溫書lo...
見出面天氣咁...sd左個e-mail...不過都仲未放心...so打多個電話 <- 又唔聽
食Lunch...出街 <- 真係好大風
之後...都係唔好提la
不過有樣野真係要好正!今日行左去天道書室
睇到本靈修書 "領導力的365個操練" 好好睇 <- 好吸引我呀
之後仲睇到樣野...放係書枱一流呀!
係有...神所赐既全副軍裝 加埋 句金句
" 你們要靠著主、倚賴他的大能大力、作剛強的人。" |