今日到我有D唔係咁舒服 la
不過其實都冇咩野既...都係個胃唔係太聽話即~
又冇其他地方唔舒服wo...即係又係我個胃既老毛病 la ~
成日都係係到整之前幫人影婚禮既 MV...左 cut 右 cut~好累~
then就去o左黃姑娘屋企...同佩樂食餐飯a ma <- 第幾餐呢?
好飽呀...都幾多野食...不過都係因為我個胃唔多聽話 la
so 我早左走 <- 返屋企休息下a ma、同埋返去睇 a 媽
打個電話...果時真係好辛苦a個胃~好痛~未又係自己一個...唉...
ps 都唔知打咩好la ~ 快 D 好返吧! |