今日又係一年一度既畢業生主日la
回想我 6 年級都已經好幾年la...時間過得好快呀!
崇拜之後...
即刻 by taxi 返幼稚園 take D 音響器材
唱下時期青少年主日既敬拜歌
之後...原來要個M~之後又唔講wo
搞到要再落過去yahe =="
搞左咁耐...已經身水身汗~上氣唔接下氣...休息o左一陣先唱到
then...以為有得去食飯...點知原來係要繼續...
唱 / 學下一季既敬拜歌...一唱就到 5 點幾 6 點
仲要搬返 D 音響器材返幼稚園~
出元郎食飯...唔識路~
|