今朝早o左出門口...不過就冇早到返到學校
因為轉o左 91M 之後...去到彩雲...壞車 ~
不過架巴士又唔係行唔到wo
只係開唔到上車果對門 <- 咁就要全部人落車
之後我地 STCC 既人多數都迫o左上跟住o黎果架 91 到
好迫好迫...我都係剛剛好迫到上車 =~="
不過都冇 late to school...感謝主!
今日 CHI 卷一、CHI 卷二、B.K.
得 CHI 卷二 有時間多...其餘兩份都唔多夠...CHI 卷一仲做唔曬a ~
放學...Miss Lee call 曬我地返班室,so late o左走 <- 派ws、file
炒飯 > 溫習 > 做數 > ...
Night time 去o左教友屋企食飯加開會 ( 6 個青年人、1 個神學生、屋主 )
因為下個星期日o係 "循道衛理宗.隨走隨傳青年大會"
我地要做接待...接待o黎自唔同地方o既循道衛理宗青少年人
仲有...下下下個星期日o係青年主日...so 順便講埋果日敬拜o既o野
10 點咁上下走la <- 好累 la =-=
ps 聽日要再搞搞 D Maths 先得 la...如果唔係星期一就...
|