今日o係 Methodist Church o既...
"聖餐主日"、"中國主日" 也是 "聖靈降臨主日"
祟拜比平時快o左~唔知係唔係因為個個都趕住要出大球埸
不過應該都係嫁la!因為今日o係大球埸有 "全球禱告日" 舉行
全球 二百二十個 不同國家...超過 二億名 基督徒
都會係今日 (4/6 "聖靈降臨主日") 一起禱告
我同 25 個教友都做o左大會詩班員 <- 開始前 2 個鐘已經要去到~
o係就開始之前...幾萬人一齊係香港大球埸玩人浪 <- 好令好正
開始lu...
初時都幾熱嫁~不過到開始既時候...邀請神進來既時候開始有點涼la...讚美主!
之後主席講o野o既時候(分享咁上下la)...講到同"水"有關o既時候...
仲有幾滴雨wo <- "恩雨" 呀! <- 不過當堂舒服o左好多 ^^
敬拜 > 禱告 > 慶典
加加埋埋成 5 個鐘...不過過得好快...享受敬拜禱告a ma!!
e 幅就o係成班年青人o係台前敬拜果時照嫁 <- 好多人

ps 趕...你都o係choose左睇電視...唉... |