今曰比琴日再早o左D ^^
不過好眼訓~琴晚最終成點先訓~
今朝靈修之後見仲有時間...咁未聽琴晚買果隻CD"不住禱告"
雖然得4隻歌,不過真o係唔錯wo
上HIST堂被課室部電腦玩死~時得時唔得~
我地都整唔掂...要call人o黎整...之後又突然得la wo~
LE今日話有個特別嘉賓 <- o係楊sir~咁都叫特別嘉賓~
Lunch之後...哈!有2堂冇啦啦變o左入Hall聽講座
聽中大教授講 "漢代編户的生活" <- 都唔係好悶即!幾好聽呀!
放學開會...
今次開耐過上次,不過好快就返都屋企lu <- 路路暢通
走o既時間個電話震 <- 開心呀!你打黎wo ^^
返都屋企冇幾耐就食飯lu
之後同a爸講o左果個巴士上的故事"呀叔搭巴士途中問候後生仔"
食到收唔到聲,之後仲被佢地睇埋段片 <- 好搞笑
ps 你又唔要bring umbrella =~= <- 唔好比自己淋濕先得嫁!
|