今朝都幾涼...so我著o左long冷衫
早會之後就開始Hot la~
不過返到課室又好涼la <- 開o左冷氣a ma
我個位吹正冷氣,so坐坐o下都覺得幾凍嫁~~
PE堂跑17個足球場...已經hot嫁la~又曬wo~都幾辛苦嫁!
不過都完成得到,雖然唔係好快,不過意志可加!
之後既堂都冇咩特別lu...2 科Quiz~
a...有呀!上完Eng之後何sir冇走,之後sit左係我前面 <- 同我地一齊上Miss Lee堂(Maths)
勁搞笑^^ ... 何"童" <- Miss Lee幫a sir改嫁!
放學...
同a sir去o左探個同學,之後就a sir車我地返屋企 <- 唔該何sir
But唔係車到我返屋企~都係車我返大埔即...
但是如果唔係咁,我今日未可能見唔到你lo!
係唔係估唔到呢~雖然你有諗過,不過我諗你應該估唔到既^^
ps 今日跑完足球場之後反而仲精神o左wo...真奇怪 |