琴晚原來好大雨~又有行雷~仲掛過紅雨and黑雨~
不過我返到學校先知~~" 咁即係代表我訓得好^^
今日天氣好熱~不過係室內又好涼~開o左冷氣a ma~
上o左頭4室之後...
第5-6堂,我地班同蘇餅搞o左個追悼會~
當然仲有2個班主任,Mrs Lee,楊sir,江老師,社工,草草老師出席la!
開始時...大家心情都好沉重~睇返我地同蘇餅影既相~
不過到最後...我地一齊唱蘇餅送被我地既最後一隻歌
" 活著多好 "
當我還在 花園散步
當我還在 浴室洗澡
十步以內 可擁抱
*遇著什麼 煩惱
想跟我說 都可聽到
翻到有趣 圖畫
何妨大笑 讓妙事亦被我看到*
#遊玩時 開心一點 不必掛念我
來好好給我活著 就似最初
仍然在呼吸都應該 要慶賀
如果想哭 可試試對嘉賓滿座
說個笑話 紀念我#
到處還是 香水氣味
到處還是 塗鴉筆記
就像我未 拋低你
REPEAT*##
聽and唱既時候...心情好複雜~不過大家都開心咁唱...嗯
何sir仲寫o左埋信被蘇餅...好感動呀!
~永遠懷念~蘇餅~ |