今日係逾越節....
4點幾同班教友出o左九龍堂 <- 循道衛理聯合教會九龍堂
Because今晚...
循道衛理聯合教會九龍西聯區主辦逾越節晚餐及設立聖餐日崇拜 <-個名好長
First係副堂舉行逾越節晚餐~
好多o野食a!不過都係仿照古時的食物種類
無醇餅 / 葡萄酒 / 苦菜 / 青菜 / 烤羊 / 鹽水 / 甜醬 / 蛋
成個晚餐過程有唔同o既牧師介紹以上食物的唔同意義<-真係唔講都唔知係咁解
好飽飽呀!
之後係正堂到有設立聖餐日崇拜...
係大堂既感覺真係好唔同!好多人!
唱o左好多詩歌....不過冇隻識~因為全部都係普天頌讚既歌~
會長講導 !...復活節...重整生命,進入上帝階梯的第一步
李牧師上任以o黎都好似第一次現場聽佢講導
最後到...領聖餐既時候啦!好多人領呀!
不過都好快就搞掂~領聖餐o既方式同平時係大埔堂有小小唔同...不過當然模式同埋意義都係一樣嫁啦...就好似平時係宣讀使徒信經,而頭先就係宣讀尼吉亞信經...不過其實都冇咩分別既...因為也是循道衛理宗所宣認的
【使徒信經 的命名是因它簡列了使徒的教訓,而且有一個時期曾公認源於使徒時代的。西方教會從最初的時候就用它教導預備加入教會的慕道者。】
【尼吉亞信經 是教會於公元325 年尼吉亞會議時開始形成的,循道衛理宗現在所採用的「尼吉亞信經」是在381年君士坦丁堡會議時寫成,復於451年加西敦會議確定。】
完祟拜都已經10點幾lu...
成班人一齊搭車走~好熱鬧呀!哈!哈! |