[ Diary " OF " Donald ]                                                               

In God We Trust 
I HAVE ONE DREAM...
Get change from the profession !

2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天
 
 
Transformation
 

今朝起身~早a...8點幾~

食早餐...睇電視...msn....

返教會lu....冇taxi搭~~

因為落雨,好多人等車,so要行返教會 =~="

返到去~都未開始...不過下次都係早D好!

今日係聖餐主日~崇拜時間長左D,成12點幾先散會~

去o左食飯(都係飲茶)^^"

之後同a爸一齊去買野...哈哈...終於買到啦!

好趕呀!趕返返教會...下星期日敬拜隊有我份a ma

so要睇睇D歌,唱o下,夾o下先得嫁ma!

雖然D歌唔係好識,不過原來伍偉基專程錄o左e次既歌被我地聽

....so好快就知點唱lu!不過e個星期都要睇熟D歌詞~如果唔係下星期日就....




2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天
 
 
Happy ^^
 

好好訓a^^ 成10點幾先起身!

起身之後睇電視...食Lunch~

之後出左去紅磡(學校展)做學校派駐紅磡既大使.....

好多唔同既直資中學~人就OK啦~唔太多唔太小~不過幾好玩^^

本來4點就走得...不過王sir叫我教下一段時間當值既同學先走

so最後成4:40先走~then去o左食M記<- 食o左好耐...有講有笑

食完...行o左去尖咀....o係太空館玩o左2個鐘 <- 入埸$5...哈哈...好好玩a

最後搭巴士返屋企lu <- 都已經成8點,有得搭新巴士

返到去之後...同屋企人出左去食飯...好開心呀!終於叫到我a爸買野被我啦!

ps  仲未做過功課~聽日要開始做la~




2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天
 
 
好累呀....
 

成個星期都話早訓~不過日日都做唔到 =~=

聽日星期六(放假)...可以訓耐D啦...哈哈^^

Miss Lee今日冇返~~

中史、地理...2個a sir都唔知佢地點搞<- 邊堂邊個上?

Because地理個a sir e幾日都要出去上堂

so不斷同中史個a sir調堂 <-調到好亂 ~~

P.E.堂跑學校外圈....哈哈...2:43 跑完^^

班主任課...Miss Lee突然返左o黎啦<-何sir既功勞

咁我地班就可以同我地既班主任Miss Lee慶祝生日啦^^

個Cake好好味呀!正因為咁...Miss唔舒服都食o左小小

食完之後我地同何sir,Miss Leet坐埋一齊吹水

放學lu...去o左Hall...今日星期五,有學校團契

成6點先完~不過唔緊要啦...幾正呀!

有Prefect出去分享,好感動呀!

完o左之後...有茶點供應...好有營養!生果!

ps 今晚訓返夠本先^^ <- 休息o下先



 


 
暱稱: `' Don少||"
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

» Years 2008 Calendar

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
»  The New Diary
從此以後...
Travel
迎月 !?
中秋假期展開 !
就放假啦 !
»  Population 

»  To Search For ...

RSS Feed
« | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | ... | 345 | »
  
所以,要拿起神所賜的全副軍裝,好在磨難的日子抵擋仇敵,並且成就了一切,還能站立得住。 ( 以弗所書 6 : 13 )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann