成個星期都話早訓~不過日日都做唔到 =~=
聽日星期六(放假)...可以訓耐D啦...哈哈^^
Miss Lee今日冇返~~
中史、地理...2個a sir都唔知佢地點搞<- 邊堂邊個上?
Because地理個a sir e幾日都要出去上堂
so不斷同中史個a sir調堂 <-調到好亂 ~~
P.E.堂跑學校外圈....哈哈...2:43 跑完^^
班主任課...Miss Lee突然返左o黎啦<-何sir既功勞
咁我地班就可以同我地既班主任Miss Lee慶祝生日啦^^
個Cake好好味呀!正因為咁...Miss唔舒服都食o左小小
食完之後我地同何sir,Miss Leet坐埋一齊吹水
放學lu...去o左Hall...今日星期五,有學校團契
成6點先完~不過唔緊要啦...幾正呀!
有Prefect出去分享,好感動呀!
完o左之後...有茶點供應...好有營養!生果!
ps 今晚訓返夠本先^^ <- 休息o下先 |