好濕好大霧呀~仲有落雨
(so冇早會)~學校好地滑
~
考試前最後3日,未教完考試範圍o既科目今日都係咁趕書,而已經教完曬o既就緊o係溫書啦 <- 不過好似冇邊科已經教曬要考o既o野~so今日上堂都冇咩點被我地休息過,除o左中文堂用o左o黎考口試...可以休息之外
中史勁搞笑....a sir本來講緊一個歷史人物"楊國忠",之後D同學即刻話"楊國維"<- DC老師,a sir即刻話我地用DC老師o既名o黎玩...想死a~點知...佢自己o係黑板都寫錯...本來想寫"楊國忠",最後寫"楊國維"<-話我地搞亂佢~
Lunch好平靜呀!因為中1-3都要返課室溫習a ma!靜到真o係好難想像會咁靜!<-努力準備考試!努力!
第7堂 HIST Quiz....都OK啦!起碼識做同埋知佢講咩呀,快D派卷就好啦<-咁未可以知道自己識幾多lo
之後2堂英文...不過覺得好快就過o左 <-何sir係咁同我地講笑 <-今日英文堂好輕鬆
咁就放學lu...同上星期一樣la,都估到你o係咁嫁啦~
返o左o黎同媽咪一齊去食下午荼,仲可以睇埋叮噹呀^^
之後同媽咪一齊去買餸...<-好耐冇試過la
ps 媽咪今日同我講: " Silence is Golden "
|