[ Diary " OF " Donald ]
都仲未好返.....辛苦~冇平時咁精神~
不過都仲做到o野,上到堂^^ <- 心情好a ma
冇咩特別啦....
D意大利粉o係唔o係好正先^^" <- 緊係啦..我整嫁ma <- 又自己讚自己~
放學....緊o係走啦....D綿花糖好甜呀~
7點半前小小返到.....^^" <- 冇late..
小息(1)當值....好嗅呀...煤氣味 <- 好多層都有呀
不過最後緊係冇事啦,因為都唔知咩事~
Maths堂...又話今日U.T.~點知突然又話唔駛 ><
之後Lunch去o左飯聚...哈哈
放學..... ^^
9點幾就起o左身lu.... <- 被a媽叫醒,不過好彩都已經訓夠....哈哈
返教會...成家都late o左~~因為成家o係屋企一路食早餐一路傾計(有講有笑)....夠曬鐘要出門口都唔知,搞到要搭Taxi,不過幾好a...唔駛行wo^^....不過就好似有d過份,10min都唔駛就行完既路程...都搭Taxi~~
今日唔駛上培訓課程,可以同埋佢地去飲茶....不過可惜冇胃口
冇胃口坐o係茶樓都冇用,so自己返o左屋企
不過一陣又要再出過去.....
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋