今日冇落雨啦...仲好熱

一早緊o係返教會啦!返到去坐低o左一陣....點知....冇人緊音響=="
所以我即刻要上去搞音響....咁就成個崇拜都留o左係到做音響!
完左崇拜之後就去o左食假,之後就趕住出婆婆到拜年啦^^
同以往一樣,婆婆都會親手做好多好多好好味o既湯圓被我地食,我食o左好多粒呀!仲有食o左D熱氣o野!好飽
去完婆婆屋企仲去o左四婊/大舅父屋企.....再食過
D 表妹/妹弟,好得意呀^^同佢地玩大富翁,IQ題.....佢地仲叻過我地e D做表哥/表姐呀!
成日都o係咁食o野...真係去到邊食到邊!糕類食物今日已經食o左好多=="
成11點先返屋企,好累呀!不過好開心^^ 聽日仲要一早出去拜年....
p.s. 今日去到婆婆/四婊/舅父屋企都好多人,好熱鬧呀! |