[ Diary " OF " Donald ]
今日係去邊去到邊....都見到不同班o既陸運會用具....啦啦球....班旗....
放學 B.B. / R.C / Prefect 一齊o係學校步操,比預期中仲要好a.....感謝主!
今晚真係要早 D 訓啦.....如果唔係聽日唔夠精神 ~!
prefect 們聽日要努力a~! God Bless You ~!
今日做o既野基本上都好好似離唔開陸運會........
一 早:o係咁印陸運會o既野.....
Lunch:開陸運會簡介會(prefect)
放 學:去左步操......陸運會(prefect)要步操a ma -_-"
距離陸運會仲有 2 日only.....好多o野要預備a~! 各位 Prefect 都要做好預備a!
嘩....今日好準時呀....今日我做敬拜隊唱敬拜詩o既時候要著黑色衫so唔著得我件褸.....真係一路唱一路震a~~
之後完左祟拜...即刻去上 "CHANGE" ,飯都未食a~~上完堂都已經12:30 lu ....出左去食o左小小o野.....再返教會 "交流會" ...... "敬拜隊訓練".......完o既時候都已經5:00!
今日o係敬拜隊訓練有新既領受.......'' 神呀引領我到你能用之處 ''
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋