今日返學既時候都唔係好凍即.......不過一到Lunch time,一陣又一陣寒風吹 o黎......一路睇住D F.1,個人就一路係到震~~
之後出左去體驗課.....去大埔wo....so放左之後.....好快就返到屋企^^
返左屋企一陣又要出過去,拎部電話去整.....要去到M.K a....不過唔緊要....有Dad陪我!
o係廣華出面等車返屋企既時候,見到對面消防局後面o既大廈頂層著火,火好快就好大...之後仲爆炸a.......就好似睇電視o既埸面咁.....
之後返到屋企睇TVB新聞...先知咁大件事...刲o左好多路...感謝主!好彩我走得快....如果唔係就有排都返唔到屋企 |