[ Diary " OF " Donald ]
一早有人打比我......果陣時部電話仲好地地......點知......去到彩虹,再有人打比我既時候....部電話已經唔知做咩事,用左一個預設鈴聲(勁難聽)!!
之後放學返到屋企......諗住send D mp3入部電話,點知又出問題....今次就係咁叫我格式化.....格完一次又一次....打去NOKIA客戶中心問,佢叫我拎去M.K. o既維修中心到整 ><
最怕就係D電子o野出問題,之後又拎要去整,好煩a!!!!
正如我所料.....今朝真o係唔願起身~~
返到學校第一件事....當值^^"好大風呀 大風到連我都企唔穩!
Lunch...冇停過....同a sir / miss傾o野;食飯;當值....咁又一個Lunch啦><"
之後出左去中文大學(中文科活動),風景就幾好,不過就真係幾悶 =_="
不過算啦.....miss被我o地o係大學解散,都唔錯.....好快就返到屋企^^
好眼訓a~~" 今晚要早D訓!如果唔係聽朝又唔願起身!
聽日就要返學!聽朝實唔願起身la....咁今日就緊係訓耐D啦
不過最後11點就已經起左身.......做埋D功課,睇下電視,玩下MSN.....咁就7點啦 (時間真o係過得好快)
then同屋企人出o左去食日本料理.....好好食a.....但係就等得耐o左小小 =_=" 食完之後都已經9:30~
之後仲要去吉之島buy聽日o既早餐......好眼訓 ......好想快D返屋企sleep!(講起上o黎我都好耐冇try過咁早就眼訓^^")
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋