今日真係訓夠啦!起身既時候已經可以食Lunch,成11點 ^^"
起身之後冇咩做過野,睇下電視....食o下野咁......
之後出o左去...今日同a sir & 敏婷去實地視察個營地a ma!
by taxi 上山,勁多彎...有D飄移o既感覺 <- 好好玩^^
then行o左落草地,有隻dog仔,好得意......camp既景night time睇一定好正!
個camp仲有好多野要諗and預備 <- 敏婷努力呀!
睇完埸地之後緊係肚餓啦!食M記 ~
食完就搭MTR再轉KCR返屋企lu.....都已經5點幾啦~有D累

仲有2日就到大年初一! |