訓得4個幾鐘 ~~"
一早就好趕.......返到學校即刻做o野,收$$ <- Prefect camp
之後成日都好唔得閒....
小息(1) : 同a sir 傾野
小息(2) : 傾 Prefect D野
Lunch : o係家政室cooking.... Lunch完o左之後仲 late左成15min返課室
放學 : 精彩啦!First 緊係同a sir一齊做埋prefect D野先啦.... 之後同D Prefect傾計;then上o左家政室,本來only去拎o野,點知...miss叫我唔好走,幫佢手教家政學會cooking.....咁我就留下來了!
到o左6點幾.....佢地仲未cook完...不過miss要佢地走先,因為已經入黑!不過我同3個a Head同1個Leader就留o係到幫佢地完成未完成既野.....好好玩...好好笑.....我地好o似o係到搞事咁,咩拎上手都可以玩得;熹哥仔仲好笑,用D用具o黎扮防暴警察 <- 傻嫁 .... 一路玩又可以一路傾正經o野....勁呀!
最後..... 走既時候熹哥仔又o係到扮特工,傻傻地,不過真係好好笑 ^^ |