7 點就起o左身啦...因為8點半要返到學校....
搭車 <- 比我預計中快o左好多,冇咩人~~ 8點15就返到學校
不過...有人仲早過我!!
一返到去...HEAD and LEADER即刻開始傾DAY 1 o既野
好快就到9點正...所有PREFECT都返曨o黎啦....集合/點名/講解
then就步操....好勁呀你地,o係咁短o既時間都可以操到咁o既水準
之後就被$$佢地自己出去買餸 and 食Lunch
2 點上車......
去到之後 步操/play games / BBQ / 定向/ 詩歌分享 <- 好精彩
敏婷 4/2 生日,我地叫曬佢地sleep之後開會....同敏婷一齊過12點....生日蛋糕就係18個"雪芳蛋糕"
好餓呀....不過有Leader煮o左糖水(正呀)...仲有D後備食糧被我地食^^"
Sleep....有隻恐龍叫(楊sir講嫁,我笑o左勁耐)...好快訓著o左啦...
不過都好早...5點幾就醒o左....一落樓....好多人咁wo....奇景=_="
傾傾下到o左 Day 2
p.s. 我地果組叫<<朝頭組>>...見你地從開始時o既唔主動,到定向時,我好開心見到你地o既進步 and 改變
|