[ Diary " OF " Donald ]                                                               

In God We Trust 
I HAVE ONE DREAM...
Get change from the profession !

2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天
 
 
PREFECT CAMP (Day 1)
 

7 點就起o左身啦...因為8點半要返到學校....

搭車 <- 比我預計中快o左好多,冇咩人~~ 8點15就返到學校

不過...有人仲早過我!!

一返到去...HEAD and LEADER即刻開始傾DAY 1 o既野

好快就到9點正...所有PREFECT都返曨o黎啦....集合/點名/講解

then就步操....好勁呀你地,o係咁短o既時間都可以操到咁o既水準

之後就被$$佢地自己出去買餸 and 食Lunch

2 點上車......

去到之後 步操/play games / BBQ / 定向/ 詩歌分享 <- 好精彩

敏婷 4/2 生日,我地叫曬佢地sleep之後開會....同敏婷一齊過12點....生日蛋糕就係18個"雪芳蛋糕"

好餓呀....不過有Leader煮o左糖水(正呀)...仲有D後備食糧被我地食^^"

Sleep....有隻恐龍叫(楊sir講嫁,我笑o左勁耐)...好快訓著o左啦...

不過都好早...5點幾就醒o左....一落樓....好多人咁wo....奇景=_="

傾傾下到o左 Day 2

p.s. 我地果組叫<<朝頭組>>...見你地從開始時o既唔主動,到定向時,我好開心見到你地o既進步 and 改變




2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天
 
 
嫲嫲
 

今日早o左起身,因為嫲嫲今日返老人院啦!so我今日煮Lunch被嫲嫲食...咁未要早D起身買餸

食完飯之後送嫲嫲返老人院lu!(by taxi) 搭搭o下嫲嫲突然間話"係唔係行錯路呀...點解咁耐"果時我都未發覺行錯路,再睇睇...真係行錯左;嫲嫲好醒呀!

最後送到嫲嫲返老人院返....要走lu(有車等緊我地)   <- 唔捨得呀 >_<

返到大埔....有利是收 ^^

then補習,做功課....補完之後去o左行街食o野 <- 買到我想買既o野

今晚要早D訓啦.....聽日要一早起身返學(Prefect Camp)

now已經好累la




2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天
 
 
梯級
 

今日好好訓a....成11點先起身^^

之後食Lunch,之後出o左去buy D o野......

接到2個電話...

1) NOKIA打o黎呀!我部電話o既零件整好啦!

2) 有人約我食飯

之後成個下午都o係玩下icq / msn,休息o下咁啦

5 點出o左門口,先去NOKIA拎o野;then去o左"提多"食晚飯

一路食一路傾仲有得唱 <- 同以前教我o既miss and 佢男朋友

食完傾完唱完都成10點幾lu...by bus返屋企...已經12點幾 <- 好累

p.s.  一個一個梯級建造中



 


 
暱稱: `' Don少||"
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

» Years 2008 Calendar

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
»  The New Diary
從此以後...
Travel
迎月 !?
中秋假期展開 !
就放假啦 !
»  Population 

»  To Search For ...

RSS Feed
« | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | ... | 345 | »
  
所以,要拿起神所賜的全副軍裝,好在磨難的日子抵擋仇敵,並且成就了一切,還能站立得住。 ( 以弗所書 6 : 13 )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann