今同都o係凍...比起yesterday暖o左小小啦
今日上堂同之前幾日一樣~都係上唔足,緊係會有其他野~
其中一堂用o左o黎宣佈一件事...我o地班有同學入o左阮 =~=
希望你早日好返,返返o黎 4 Honesty 同我o地一齊上堂!
Lunch....打鐘之後都好似冇停過 <-當值...有事發生a ma
之後體驗課,唔駛出去....留o係學校....時間過得好怏
放學lu...都o係做Prefect野啦 <-e個學期就o黎完la ma,so要加緊做埋D手尾
thx Prefect你地o既幫手呀!如果唔o係你o地,今日一定搞唔掂^^
唔覺唔覺又6點lu,清場...都o係果句啦...thx Prefect你地o既幫手...雖然唔係咁順利,不過最後都總算合力搞掂曬呀!
哈!哈!聽日放假,可以訓耐D唔駛咁早起身啦

好累a...可以休息o下啦 <- 希望可以la,不過我最需要最想o既又係唔係休息呢?定係..... |