[ Diary " OF " Donald ]
好大霧...
成日都好濕咁...個人冇咩精神 =_="
冇咩特別...只o係...
放學開會...唔o係好集中到,又累wo ~~
p.s. Yesterday night 訓o下醒o下 < - 醒o左...諗o野
今日by bus唔記得o左按鐘下車,搭遠o左一個站...要行返轉頭....唉=~=
返到學校...同平時咁上o下時間返到即...哈哈!有朱古力收 ^^
早會前...冇啦啦落雨,so冇早會,連我地Prefect o既崗位都要即刻改動,因為D同學全部上曬課室
因為冇早會o既原故,so我地Prefect都早o左好多收崗
小息 / Lunch...巡樓...哈哈...有朱古力收...
p.s. 今日有收到朱古力 / 有送朱古力 / 仲有整朱古力
我整o既朱古力得唔得先~
今日上午冇咩特別....
Lunch同E隊飯聚...冇咩人,不過都玩到傻左=~=" <- 低form歌唱比賽未放a ma
返到Classroom先發覺,同你玩既時候整親
之後上多一堂就到高form歌唱比賽lu...
我班唱 "I Will Follow Him" <- 哈哈,入到決賽a~!
放學 Prefect 步操 / 分隊合照 and 大合照;比學期初多o左好多人呀(80幾人)
p.s. 加o左操之後....Prefect有紀律o左好多,齊整o左好多呀!勁!大家要繼續努力!
......聽日情人節lu.......
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋