朝早冇咩特別....
小息(2)之前果堂...走火警...仲late o左放小息,得返10min...D人o係曬同一時間buy o野食,令小食部有D亂,不過我地Prefect好快就合力搞掂lu...(團結就是力量)
之後Lunch....
上o左去同(F)飯聚,玩到傻曬~ then 睇你地練歌 <- 今日歌唱比賽合唱組初賽a ma
咁就一個Lunch lu....返去上堂之前,做o左我想做o既o野lu ^^ <- 有D面紅~
放學...精彩lu
1 st:去o左Hall 睇歌唱比賽合唱組初賽,你唱幾好wo
2 nd:去o左玩美國冒險樂園 <- 好耐冇玩過啦...哈哈
3 rd:buy雪糕...then去公園食and玩 <- 多返D童真^^"
返屋企lu....有D唔係咁想走=~= |