好精彩呀今日....
一早係教會本來可以安安靜靜咁坐係Hall~點知...冇人搞音響<-佢地有事返唔到
so我一返到去就被人叫o左去後台指揮音響部運作!
經一輪o既整頓安排之後,總算搞掂 <-起碼唔會阻礙崇拜進行 <-感謝主!!
之後同周生講D器材有問題,點知...同冇講過一樣~唉~唔講好過~
搞埋D手尾諗住走...想走o既時候被人叫住幫手 <-見係寶輝叔,冇所謂la
今次真o係搞掂曬la!by taxi去o左飲茶 <- 一去到已經聽到佢地講得好激烈
緊係啦...發生o左件咁o既事 <- 唉...唔知佢地點搞~~
希望佢地今日堂區會可以解決e件事啦!
<對就是對,錯就是錯,問題是要解決的!會眾的安全為重!>
飲完茶就返o左屋企,叫o左個fd黎幫我整整部電腦,整完之後快返好多<-咁先似電腦嫁ma
出銜lu...去科大,家族食飯<-好熱鬧好多o野講好好玩好飽a
2個表姐坐係我旁邊~有D同年紀o既冇咁悶a ma^^"
食完之後傾計...我聽o左好多唔同o既o野.....
三姨丈同我講o左D好複習o既o野,不過我好中2聽,又好有用<- 行政管理學
之後行o左去隔o黎table同舅父仔傾下計吹下水 <-舅父仔玩我o既~~"
走lu..不過都係行o左出門口~then影相,D表弟表妹就走o黎走去,我同2個表組都企o左係到=~=見到佢地玩得好開心!
一路行一路玩一路傾,傾傾o下又停~so行左好耐都未行到出去~不過唔緊要啦...開心熱鬧a ma
大姨媽一家星期五走la....都唔知幾時先可以再見到大姨媽/大姨丈/表妹lu
ps 聽日返學lu...不過今晚都冇早訓到^^"
|