今日終於o係操場早會la~!
好濕~好濕~行路都要好小心,想行快D都唔得~
今朝Prefect比較多o野做,不過thx咁多位Prefect / Leader分工合作!
小息(1)(2)都係地下當值 <-o係咁重複講"小心地滑"
上堂...冇咩特別,都係咁~正式坐係課窒止左4堂only,之後2堂F.N.做Project
最後3堂體驗課,出o左去探訪老人家 <- 個伯伯好勁,連日文都識...勁
放學...做埋D手尾,就緊o係同D同學/ Prefect玩下啦^^
5點半...係時候要走lu...返到o黎屋企6:15 <-好似好早咁
今晚有功課要做 <-Chinese History
聽日仲有小測 <- Geog
唉...要開始做o野啦!如果唔係今晚又早訓唔到
ps .....我不是以為自己已經得著了;我只有一件,
就是忘記背後,努力面前的,向著標竿直跑 (腓3:13-14) |