今日中文3份卷有2份都係要作文~1份聆聽~成點半先放學a~
一早Mrs Lee話find我,叫我等佢....點知之後我成日都見唔到佢~
溫習時間 / 小息(1) / 小息 (2) / 放學....都find唔到~
直到我想走既時候....正行緊落樓梯....就見到Mrs Lee行入教員室 <-咁就緊係行返轉頭啦
最後都成2點先離開到學校 <- 好肚餓
返到o黎見到錶幾得意....輕觸度控制wo!咁我未走o左埋去睇lo...點知咁就買o左la~
好累a~食完飯就緊係訓陣 la!
聽日中史 / 中文(文言文) 呀! <- 星期六都要返去考~唉~
好多o野要溫要記呀~Help~ |