今日比較早就醒o左~
可能係因為去旅行果幾日都習慣o左早起身la~
起身之後就開始整理返學o既o野同埋功課
不過整整o下就已經唔係咁想再整
so走o左去睇電視and食飯 <- 諗住食完飯先再做過a ma
哈!哈!最終食完飯都有做功課嫁我,仲好快搞掂^^
之後去o左sleep <-見累a ma
一訓就訓到7點幾先起身 <-其實都唔係我自己起身~而係Miss打o黎
咁Miss打o黎就緊係要起身聽啦...
原來係打o黎問...份FN報告做好未 <-咁就緊係未啦
then Miss話被多2堂我地做wo...哈哈
不過就要我打埋比other組o既同學仔 <-不過都係打幾個即
ps 放埋聽日就要返學la!聽日要訓夠本先^^"
pps 神啊!願你拖帶我! |