冇去拜山呀....正日太多人啦~
年年都唔會係正日去,都係等過多一排先一齊去~
起身之後a爸就同我講叫我快D...去飲茶wo!
都知係同咩人飲嫁la....一班由細睇到我大o既教友
去到打完招呼之後,緊係咩都唔理...食o野先嫁啦~
食到咁上下就開始聽o下佢地講咩...聽到有咩唔明就問
勁啦...咩都有得聽...信仰 / 政治 / 社會 / 管理 / 香港歷史 / 中外歷史
最正既就緊係佢地咁多年o黎o既經驗啦!
我做細既就係咁聽....聽埋聽埋咁學o野嫁啦!有唔明就問^^"
咁多年o黎都係咁聽咁問...咁就識埋識埋唔同o既o野...感謝主!!
食完之後同佢地出左去買餸 <- 今晚又有節目a ma...好似會仲多人過今朝
行o左好多地方買o野...好累la...so返o左o黎屋企休息一o下....
今晚先再出過去..........
|