今日 74x 好似怏o左咁wo~
已經上late左一班嫁la~仲去埋買野食~都好早就出到去
返到去都係好輕鬆...傾下計 / 做o下野 / 講o下笑
早會之後就授章被Esther (Assistant Prefect Leader) <- 佢完o左實習la!努力呀你要!
返到課室閱讀課...我睇 "嘉慶王朝" <- 幾好睇呀!個氣勢好正!
開始上堂lu...
上到Lunch之前果2堂Maths...係咁做數 <- 做到好累
之後Lunch上o左去6/F同C、E既Prefect飯聚 <- 冇咩胃口食o野...仰好頭痛><
頂唔順~返o左課室課o左陣 <- 15min咁o上o下la
雖然only訓o左15min,不過即刻精神返曬
咁未落o左地下坐下...同D Prefect傾o下計...
傾傾o下多個...再傾傾o下又多個...最後有7個 <- 咁先熱鬧嫁ma!
上堂lu...
Hist都冇教o野...only做Quiz改正~好怏就改完...因為唔係錯好多^^
最後2堂ENG...都係做同聽日UT有關既野~
講到...牛津發現新大陸?? <- 咁都得~有冇搞錯呀~
放學lu...
去o左頌讚,之前係小食部 玩/食/傾 o左一陣...哈哈 |