[ Diary " OF " Donald ]
琴既好大雨and行雷呀!仲有掛紅雨!
不過今朝已經你黃雨la~
真係唔係咁想返學 <-好累a!
當然最後我都有返學la^^"
返學既途中都仲落緊幾大下既雨...係吐露港仲有小小塞車~
不過都同平時一樣時間返到學校!
到BK堂...a sir被我地食o野...哈哈 <-佢請我地食o野a ma
睇VCD...食o野...咁就好愉快咁過o左2堂^^
之後既CHI / ENG / MATHS <-都幾容易咁過o左 <-不過好累~
放學...好早咁就走o左la~個人已經好累好累~連有o野未做都唔記起~
開放日後既第一日返學!
再一次感受神對我生命的指引...
生命中只有一位主!願神指引我到當行的道路上!
願聖靈提醒我所行、所想、所作的每一件事...
求神給我活在一個屬你指意的生活當中,成為合神你心意的我!
ps 聆聽者、禱告者、對神的信心 <-堅心依靠神吧!
-> 為我禱告 <- -> 我也要為自己的生命禱告 <-
今日原來我都係9點咁上就起o左身...
起身之後都仲想訓過~
不過正因為肚餓,so決定食o野 <- pizza
一路食一路睇埋yesterday未睇曬既"Harry Potter and the Goblet of Fire"
之後就做埋聽日要交既功課 <-仲開始落手做埋後日交果D
做o左咁多o野之後已經好累~好眼訓
咁就緊係去o左訓教la!一訓就訓到5點幾先起身^^"
再食過o野 <-肚餓a ma~
ps 今日主要都係食 / 訓 / 睇電視為主...輕輕鬆鬆咁先係放假嫁ma!
pps 我想食蛋糕呀!
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋