又o係一星期學校生活o既第一天
一早就落雨lu...上 late 左班車...趕趕趕<- 被林炳睇到我追巴士
返到去又冇落雨la wo <- 有冇搞錯~
當值做o左幾多野o下...點知上到課室睇鐘 <- 8:30a.m. only
比平做o既o野多...不過時間比平時小...
上堂lu...頭 3 堂(CH / GEOG) 都好容易咁就過o左
不過到第 4 堂(CHI)...開始累la~仲好悶~
Maths...仲死~勁累~D野又唔係好識 <- 好理論化
最後 3 堂 ...都係 Hist <- 調o左堂a ma
又唔悶wo...不過就抄o左幾好o野o下~大考D野
之後玩Game <- Miss 江o既搞作
放學...最後1次頌讚lu
完o左頌讚...做埋D野先走 <- Prefect 野
走o既時候行o左去買o野食^^ <- 砵仔糕
ps 今晚要做... 功課、溫CH |