[ Diary " OF " Donald ]                                                               

In God We Trust 
I HAVE ONE DREAM...
Get change from the profession !

2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天
 
 
Do you know?
 

頭先出o左去食Lunch,之後行街...

媽咪買衫被我呀!哈!哈!

行完返屋企lu...好好好大雨呀 <- 我條褲同鞋都濕曬呀~

返到屋企...打o左個電話就走o左去sleep lu

訓o左2個鐘咁上o下la ^^"

起身之後繼續講電話...Hope you know my heart!

之後食飯lu <- 羊、cheese cake <- 好好味!

食完飯要做埋份 GEB - Movie Review " The Polar Express"




2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天
 
 
下雨天...
 

星期日的早上就緊係返教會la

今日同平時有D唔同既感受

聽導既時候 <- 唔係好明...又唔知自己做咩

反而到o左家事分享

聽有關3年神學課程既畢業見證,學員過中奇妙的經歷,

神給與她的供應,也看見她對神的信心!<-我開始有D反應la

then到報告"全球禱告日"既時候 <- 睇o左上年既錄影

睇完之後都唔知點形容自己o既感受(好正),雖然o係錄影,

但係feel到果刻自己就係好似身在其中一樣 (只懂讚美主奇妙的工作)

好多地方也觸動了我 <- 上星期已被邀作當天的敬拜 <- 神啊!求你拖帶我!

嘩!嘩!嘩!感謝主!也觸動了我家人也前去 

我之前叫佢去去佢地都唔理我~唔願去嫁~神確實也觸動了他們的心!Amen^^

可惜...我最想的...去不到...

 




2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天
 
 
Trust me
 

今朝出o左去食早餐 <- D腸粉好難食呀 ><

食完之後行o左一陣...你就返學lu

而我就返o左屋企休息o左陣 <- 即係Sleep

食Lunch...之後就睇o左陣電視

then返o左小學 <- 循道衛理小學校友會會員代表大會

係第 1 屆a!我o係班代表wo^^"

開o左好耐o下...仲選埋第 1 屆校友會幹事

so late o左走~Sorry...我late左 <- 咁就幾百餐la

行沙田...行o左3個鐘o左右啦 <- 買o左好多o野...

不過唔o係我~o係你a!睇o下你買得幾咁開心 ^^

不過我都唔錯...有得儲分 <- "八達通日日賞"

之後返屋企lu...點a...你o係唔o係行到好累呢今日



 


 
暱稱: `' Don少||"
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

» Years 2008 Calendar

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
»  The New Diary
從此以後...
Travel
迎月 !?
中秋假期展開 !
就放假啦 !
»  Population 

»  To Search For ...

RSS Feed
« | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | ... | 345 | »
  
所以,要拿起神所賜的全副軍裝,好在磨難的日子抵擋仇敵,並且成就了一切,還能站立得住。 ( 以弗所書 6 : 13 )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann