星期日的早上就緊係返教會la
今日同平時有D唔同既感受
聽導既時候 <- 唔係好明...又唔知自己做咩
反而到o左家事分享
聽有關3年神學課程既畢業見證,學員過中奇妙的經歷,
神給與她的供應,也看見她對神的信心!<-我開始有D反應la
then到報告"全球禱告日"既時候 <- 睇o左上年既錄影
睇完之後都唔知點形容自己o既感受(好正),雖然o係錄影,
但係feel到果刻自己就係好似身在其中一樣 (只懂讚美主奇妙的工作)
好多地方也觸動了我 <- 上星期已被邀作當天的敬拜 <- 神啊!求你拖帶我!
嘩!嘩!嘩!感謝主!也觸動了我家人也前去
我之前叫佢去去佢地都唔理我~唔願去嫁~神確實也觸動了他們的心!Amen^^
可惜...我最想的...去不到...
|