今日係我地4 Honesty其中一位班主任...何sir生日!
一早返到課窒已經見到D同學好努力咁預備緊何sir生日既慶祝活動...
頭 2 堂都係何sir堂,不過我地都只係上o左 1 堂~
因為第 2 堂我地同何sir慶祝生日la ma <-大家都玩得好高興
D同學仲作左首o野送被何sir <-用o左10幾分鐘就作到...勁
何sir仲高歌一曲...普通話歌...之後仲勁~用廣東話唱出e隻普通話歌 <-好怪
之後有禮物...係件校服 <-型
咁好快就過o左e堂lu...小息
到Lunch...
食何sir個生日cake la <- D芒果好好味呀!
大家都係課室傾下計...玩下...仲有緊係食cake^^
Lunch之後就係體驗課...
我地班今日去提多餐廳 <- 2個班主任都同埋我地一齊去呀!
去到有野食...有人分享信仰...有歌唱..."生命有價"
2個班主任之後仲take起樂器...唱o左隻"你是愛"被我地聽
散lu...
不過我地之後去o左食Pizza <-何sir請^^
食Pizza當然好味la...不過當中既過程仲正!
ps " 何sir Happy Birthday!" |