今朝被個細路嚇死~
佢係學校門口成個仆底o左,不過好彩佢都冇事
今日終於係操場早會啦~早幾日都因天雨關係,so唔駛係操場早會
之後上到課室,同yesterday一樣都係摺紙
then...上堂~好累~好眼訓呀~
Lunch留左係課室排開放日4Honesty唱既歌 <-今次我地去唱係完成蘇燒既心願
放學...校長黎左我地班,同我地講返蘇燒過身e件事...
之後Prefect開會~好快開完~係有史以黎最早完既一日~
so開完會仲有時間做開放日既預備工作,一做就做到成7點先走~
之後同班Prefect and 個 F.1 一齊搭車走~
不過個 F.1 唔多聽話~激死我地幾個Prefect~
點知...係車見到佢班主任~咁可想之後佢會點啦~
聽日係開放日既預備日...係假期...不過我都要返去
有你地一齊幫手,唔緊要啦!^^
ps 你要比心機呀!對自己要有信心先得嫁! |