今日...講曬D野比你聽 .. so 唔打得咁詳細 la!
早上早早o下會落雨~
除o左Maths仲未教完D野、Ch Quiz、Eng Oral 之外
其他堂都o係溫o下習、做o下 ws、 複習o下D 野咁
a...仲有 Lunch 開會...引入果個新方式都幾順暢呀!
放學...即刻走o左...
ps 終於明o左D sin Formula、cos Formula 既原理係咩la ^^
pps 咁叫你幾好呀
...yuyu
PPPS 比心機考試呀你...知唔知呀...
我上堂時會記得你為考試努力緊!你考試時都要記住我都為考試努力咁上緊堂! |