[ Diary " OF " Donald ]
今日終於放完 2 日假返學la
去到彩虹落雨...上o左91M之後仲勁大wo!
不過到我要落車既時候又停曬雨 ^^ 感謝主
返到去見到個個都心情幾輕鬆 <- 緊係la...考完試la ma
好late先上返課室對卷 <- 整Prefect D 野
對卷 <- 唔錯la ^^ 感謝主!
FN 對卷之後...被我地自己整野食wo...哈哈
放學...返屋企...
ps 聽日仲有一日對卷 <- 有點擔心 ~
T1 仍然懸掛...
風暴下依然係平靜安穩~廣西沿途又如何??
應會是另一面景況@!?
終於做曬 D 野 ... 聽日就返學啦...
今日 T1 wo~
起身之後一直做 Prefect D 野 <- 就做曬lu
食飯...之後訓著o左...唔願起身
之後出o左去飲o野
返o黎之後好靜~繼續做o野~
睇電視...
ps D 文件咁趕...你地都要努力呀!
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋