又到星期日啦...放假都過得好快a
一早就起左身啦~真係好早~同a媽一齊去食早餐
食完個早餐真係好飽呀@!又好好味 ^^
之後就再買早餐返屋企比 Dad、恩 ...
我就開左電腦...聽歌、msn 咁...
夠鐘就返教會lu
今日終於唔係劉牧師講導啦...係係出面請返黎既牧師(男牧師)
佢講導好直接...唔難明...又好生活化...最緊要係唔悶 <- 唔錯唔錯
雖說唔係劉牧師講導...不過佢報告既時候都講返夠本 ~
崇拜之後就同D fd傾下計...傾左陣之後就去左飲茶
e 間飲茶冇我地之前飲開果間咁好 ~ 又多煙人民wo ~ 冷氣又唔夠 ><
so 我都冇咩點食過野...都係傾計、傾計、同埋傾計
then 就出o左去吉之島 take 部快譯通 ^^
take 左之後就趕返返教會 <- 敬拜隊a ma
之後又好快咁返返屋企...我a媽個妹個老公o黎o左幫我Dad整野a ma
搞o左大半個下午就搞掂lu...
Night time 就同之前幾個星期日一樣都係去余宅食 <- 不過今次就冇咁好食
就係因為...今次唔係我 Dad 煮...有親戚黎之a ma
今次食飯我都有傾埋一份 <- 傾得好熱烈...哈...
大家都有同一個諗法...一齊討論wo...緊高興啦!
ps 今日都過得好快...不過食完飯之後就好累la ~ 可能係今朝咁早起身啦 =="
|