今日都幾好天呀!
一出街就証明我既講法係冇錯 <- 好熱~
First 係同a媽一齊去睇中醫
睇完之後就返屋企...食飯 > 訓教
到咁上下就起身再食飯lu
因為今晚Connie同我地出我地教會既總堂"香港堂"
先係祟拜...之後就去由青少年人組成既"以撒團契"
去到當然就緊係有歡迎我地啦...果時我地都唔多識佢地嫁
不過到左分家既時候我地5個人...2個2個咁被分去佢地3個家入面
傾下計...認識下...咁就熟左啦 ^^
之後發現e個家今日有人生日...我地有野食呀...哈哈
佢地自己整個Cake好好味呀!一路食就一路傾 <- 有問有答
都幾好傾嫁...好開心呀!時間過得好快...已經10點幾啦
咁就禱告結束...不過都唔係即刻走...
仲要等埋我地大埔堂其他既青少年人...佢地果家未完a ma
等齊就走lu...去食野...大家都餓la ma
行行行到去個地方食野...咁就緊係唔係only食啦
仲有講有玩有笑啦...不過食食下都講返頭先係香港堂既野
因為我地今日黎係有目的嫁ma...咁大家講講下又已經11點幾啦
都仲好好傾wo...咁就緊係一路行一路講嫁啦
成班人行左去搭小巴...等就好耐...車程就好快...都係未停過傾
雖然快...不過返到黎已經 ^^"
ps 不平凡的一晚...有唔同既經歷、感覺 ^^
pps 感謝主! |