開學lu...起身之後仲有時間同D同學msn
因為今日返11點^^不過只係今天~下星期開始就一切正常啦~
哈!哈!時間剛剛好...10:57a.m.返到學校
返到去就返課室lu <- 今年有 6 個新同學,我地斑好多人a
之後去Hall...
"可愛的家" 係我地今年既主題 <- 幾好聽嫁
校長講野...全英wo <- 都明 ^^"
我地學校係英中...so 好多野都係英文lu
就連手冊一隻中文未都冇 <- 不過又真係幾令既
1.5 小時之後就放學lu...
返左屋企休息休息
到 night time 就落左教會
我地一班青少年人係到傾計 <- 主啊!教導我們指引我們... |