琴晚個頭痛死我啦~
不過起身既時候已經冇事lu ^^
訓訓下...5點幾就起左一次身 <- 諗住...怕 late a ma
咁就當然有訓返啦!
今日都係好似上個星期咁...去左溫習
今次比上次早左出去...早左見...
去到都 find 左一段時間先有位 <- 好多人wo
一開始都只係做功課...做左...都幾耐~之後先溫習
食 Lunch <- 果間野真係唔好食~
食完就再上返去溫習... "按"完係唔係舒 服D 呢...
走既時候好大雨...不過唔怕 <- 因為我早有準備!Yeah!
行左陣...隻錶都唔錯呀!
之後坐多一陣...先返屋企 ^^
ps 記得今日既...^^ |