今日同平時一樣要一早起身~因為要出去聽 CEE 講座
well...去到...都唔知被D咩反應好...不過都唔錯既
之後就返返黎lu...放下了眼鏡維修
冇眼鏡...之後就返左屋企sleep
訓醒之後就出左去...出去既時候~同見到你之後^^ <- 好唔同
都話有你係唔同 D 嫁啦!Yeah!
記得我地玩...祈禱既時候既情景 <- 仲笑得好開心 
最後都係決定返去開組...
嘩...唔到我唔信...講既野同我諗緊既野一樣 <- 神被左指引我啦!
Thank you GOD!Amen!Amen!Amen!
|