今日都唔知做咩...心煩煩咁~都唔知做咩~
第1堂就係 Maths la <- 唔多跟到a
Lunch 我係食 A 又冇 A wo <- 搞錯 ><
電腦室又冇開wo ><
之後上左 FN Room 預備聽日上堂既野
可能係習慣左係 FN Room 輕鬆既感覺 <- so比較舒服
well...放學 CHI 補課 <- 都早過早 2 日離開學校既time
之後...見你 ^^ 啦...記住要...笑...嘩哈哈
返左屋之後食左小小野...
補習lu <- 補返D maths ... 一補 2 個幾鐘 ~
未食飯...不過已經唔覺餓啦 <- 已經 10 點幾...開始眼訓
最左都食左 D 既!同埋有杯乳酪 <- 好味 |