一早就肚痛 >< Help ~
之後係 Lunch 之前都係間段間段咁痛 <- 唔舒服
不過食完 Lunch 又完全冇事 la wo <- 讚美望
今日既堂... ENG U.T. 、 FN 、 BK <- 都好快過
最搞野係 CHI 既時候,輕鬆得黎又學到野 <- 唔錯唔錯
終於可以一放就走 la!e 個時刻真係好難得!返到屋企食左 D 野就出左去啦...
出左黎之後...開心唔開心先??
ps 聽日就係星期五啦!距離星期日既佈道崇拜又近左啦!
我們要為參加者祈禱,祈求醫治人的靈臨到他們中間! |