琴晚訓得唔好a...因為...嬲 lo
今日都算早(8:15a.m.)就起左身,要返教會 set 音響
返到去...嘩...見到好大好大既聖誕樹,原來係教會新買嫁 <- 勁高勁大
開始 set 野...到崇拜開始先發覺自然原來未食早餐 ~ 之後先食
崇拜完左之後就開始試 set 堂慶果時既音響
加埋聯合敬拜隊一齊...哈利路亞...一齊榮耀都歸與我們敬拜既主
讚美主!音響果部分比預期中順利、效果比預期好!願主祝福所有音響!Amen!
除左聯合敬拜隊之後...
仲有 <<12.23 報佳音>> 既敬拜讚美 勁 Band、樂歌 耀聖誕 既採排 <- 好正
採排完曬之後要快快手收野,因為要運曬去預備 <<12.23 報佳音>>
thx 各位既幫手,如果唔係都唔知要搞幾收幾耐先收得曬 D 野 <- 因為真係好多
感謝主為我預備左食物充飢 <- 因為成 5 點已經好肚餓
之後仲有車車埋我出去...都係果句你知我知就得啦!so 唔打出黎 lu
ps 願主祝福大埔堂所有弟兄姊妹係主你裡面作既工,也是在主你裡面既工!Amen! |