好早就起左身...其實又唔係真係好早既 <- 都係 7 點幾即
不過係假期黎講就真係好似早左 D
為神工作就冇咩所謂 la ! 因為我喜歡為神工作!Amen
今日敬拜隊有我份...仲要 sit 係台上
但是因為我負責音控,so 坐係台上既時間唔長 <- 只係崇拜前前後後坐係
敬拜完之後我就走返去音控...雖然 D 機係崇拜既時間有 D 問題 <- 過熱
靠住神,我地既團隊好怏就知道問題出左係邊,即時幫 D 機散熱
接住黎既時間 D 機都一切回復正常既水平;阿門 <- 冷氣...咩都開齊黎散熱
崇拜完左之後都搞左好耐先叫做搞曬 D 音控野
因為我決定要重新整理所有器材,把所有器材用管理既方式編排好
咁當然我 1 個人係搞唔掂...仲有 D helper 幫手la <- thx
各人按自己的恩賜,彼此事奉是十分美好的!阿門
做完 D 野就上去青年大會,先食野 <- 好多野食
哈!仲有 Birthday Cake,有我份 <- 補食生日 cake

之後敬拜、分享、開會...
開會既時候我真係好累a ~ 加埋不斷諗緊音控 D 野...so....
自己一個走左去地庫整野...好靜...諗左好多野 ~
|