有得比自己訓耐 D 既 1 日...6 點 44 分就已經訓唔到 la
起身之後 feel 到唔係好舒服 ~ 不過都 OK 既...仲頂得順
咁有 1 個咁安靜既早上...就緊係用黎靈修、聽敬拜歌...
再再之後就繼續琴晚未做完既工作...send 好個手電既野
屋企人都起左身 lu...係時侯出去送八叔公最後一程 ~
送完八叔公,食埋餐飯之後就我自己 1 個返黎大埔...
Dad、mum、sister 就去左行街;因為我要幫教會 AVC 買野
then 就係開組 <- 有 Pizza 食
之前就出左去 "1 min 的約會"...一陣間既時間...但係就有很多!
|