好快就到左我地堂會 10 週年堂慶感恩崇拜及聚餐既日子啦
今日我地音控組、基基、牧師一齊食早餐,大家傾下計、分享下、輕鬆下
之後仲講...好快就會到今晚,當訓返落床既時候就會諗返食早餐e個時候
食完就慢慢行上去教會,享受神所賜大自然清新既環境!Hallelujah
上到教會...我地第一件事就係影相...仲影到好無間 feel <- 我們個個也是全黑衫
then 就開曬 D 音響,我地要先敬拜神!Amen!
一開始敬拜就唔知時間過 la,好快就到敬拜隊採排既時間啦!咁我地就要和就位...
敬拜隊 > 詩班 > 長青區 > 成人區 > 青少年區 > 兒童區
所有既時間就好似水一樣過得咁快...10 週年堂慶感恩崇拜又好快就開始啦
有神既同在、各人的合作、我們的採排,祟拜就順利咁進行、完成!讚美主!
完左崇拜就係影全體相 a <- 好多人呀!場面好令人興奮!我們是大能的子民我們是讚美的民...
好快咁大家要收返 Hall 既野,包括我地音響,不過有好多人幫手
而我就急急腳咁要收返聚餐要用既音響,之後就走去聚餐既酒樓 set 野 lu <- 好趕好趕
讚美主!係聚餐開始既時候好多野都搞掂曬 la!我就坐定定食野 la <- 經歷上半日已經累 la
食既野都 OK 既...食既期間仲有...
4-eyes 敬拜、青少年敬拜、成人朗讀聖經、抽獎、循道衛理佈道團既表演
場面高興熱鬧,玩得好開心呀,特別係 4-eyes 敬拜、青少年敬拜、抽獎既時候
時間真係過得好快...野食完曬、所有表演都完曬...
意味著10 週年堂慶感恩崇拜及聚餐已經完滿結束,我地大埔堂也踏進另一個新時代!
ps 願一切敬拜榮耀頌讚都歸與我們主耶穌基督!直到永遠!阿門!
|
10週年堂慶感恩崇拜係神既帶領下已經順利完成啦!Amen! |

|