好慢呀好慢呀 >< 等左好耐先登入到打日記
好...講返今日 D 野先
今日休息埋上半天,大致上都冇咩事 lu
起身之後就想食野...不過唔敢食咁多 ~ 怕個胃再唔舒服
睇下電視咁...休休息息咁過左大半日
出左去...係早左...不過又遲左...
第一次上左去沙田現代到...好熱...真係好多課程 wo
唔駛上曬...上 30 % 已經用曬大半個星期既時間
食左 M 記...好好味呀!時間過得好快...又已經係時候返屋企 lu
ps 剛聽到個消息...八叔原來係今朝已經離開左我地 
對上一次...也即是最後一次見佢係上次一齊去澳門... |