" 18 th BIRTHDAY "
" 堅信禮 1st BIRTHDAY "
凌晨 12 點先後收到你地既電話、SMS <- 好驚喜
有 D SMS 係今朝收到 ^^ 多謝你呀!果刻真係好開心 ^^
仲有剛剛都收到 SMS <- 真係好多謝你地呀!
經過早 2 日既教會活動之後...今日訓左好耐...好好咁休息休息
起身之後睇下電視...睇下我 D 生日禮物...仲有食下野
食既野都唔少嫁...分開左 2 個時段食
時段 1 : 食左部分既魚生 <- 多謝 Dad 為我預備我中 2 食既魚生
時段 2 : 有 Cheese cake、魚生、牛扒 <- All is my favourite foods
其實...分 2 個時段食既原因只係因為我 mum 想快 D 食,因為 D 野食真係好吸引

ps Hope 既野有好多...只有主知道...e 刻有 D 想 cry <- 未試過生日有咁既 feel...只怪我想得太多 |